Günün Sözü

Düşünmeden öğrenmek faydasız, öğrenmeden düşünmek tehlikelidir.

6 Şubat 2015 Cuma

Hastane telefonu Anlamlı hikaye

Hastane Santralının Telefonu Çaldı. Arayan Yaşlı Bir Büyükanne İdi. Çekingen Bir Sesle Sordu:
- Bir Hastanın Durumu Hakkında Bilgi Verebilecek Biriyle Görüşmem Mümkün Mü?
- Ben Size Yardımcı Olayım Tatlı Teyzecim. Hastanın Adı Ve Oda Numarası Nedir?
Büyükanne Yorgun Ve Titrek Sesiyle Söyledi:
- Halime Kaya. Oda Numarası 302.
- Siz Birkaç Dakika Hatta Kalın, Ben Hemşiresinden Durumunu Öğreneyim.
Birkaç Dakika Sonra Operatör Telefona Geldi:
- Haberler İyi Teyzecim. Hemşire Bana Halime Hanımın Durumunun Gayet İyi Olduğunu Söyledi. Tansiyonu Ve Kalbi Çok İyiymiş Ve Doktoru Sami Bey Onu Salı Günü Taburcu Etmeyi Düşünüyormuş.
- Sağolun, Ne Güzel Haberler Verdiniz. Öyle Endişeleniyordum Ki! Allah Razı Olsun Evladım.
- Bir Şey Değil Teyzecim. Halime Hanım Kızınız Mı?
- Yok Evladım, Halime Kaya Benim... Hiçkimse Bana Birşey Söylemiyor 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder